OLLY MURS (EINDELIJK) UIT DE KAST!

2586469-olly-murs-617-409

Goed nieuws jongens, de handsome Britse zanger Olly Murs heeft juist opgebiecht dat hij 20 procent gay is en dat hij terug op de datingmarkt staat.

Wanneer de recente uitspraak van Sacha Baron Cohen aangehaald werd in een interview met Olly Murs, zei de 31-jarige zanger: “Ik ben waarschijnlijk ook 23 procent gay, of misschien wel 20 procent.” Hij voegde er aan toe: “Ik heb een pak homovrienden en ik kan heel goed opschieten met hen. Ik kan gewoon goed om met iedereen. Iedereen heeft wel iets aantrekkelijk.” In 2012 zei de ster ook al in een interview dat hij de perfecte lippen heeft voor homoseksuele seks. “Ik ben een hetero jongen en ik date vrouwen, maar ik ben wel heel gemakkelijk met homojongens. Ik ben heel comfortabel met mijn seksualiteit. Het meest vreemde ding voor mij is als hetero’s beginnen te freaken omdat ze bij een homojongen zijn. Het is bijna alsof ze zo onzeker zijn in hun seksualiteit.”

De ster vervoegt een traag groeiende groep popsterren die zich identificeren als iets anders dan homo of hetero, zoals de panseksuele Wrecking Ball-zangeres Miley Cyrus. Het lijkt er dan toch steeds minder en minder op dat Demi Lovato en Olly Murs ooit een koppel zouden vormen, nu Demi een vaste relatie heeft en Murs openstaat voor iets anders, iets nieuw. Maar laten we toch vooral nog even genieten van hun duet hieronder.

Plaats een reactie