Is dit de nieuwe muziek dat Demi Lovato beloofde?

demi-lovato-too-much-love

Vorige maand vertelde Lovato dat ze klaar is om nieuwe muziek uit te brengen voordat ze op haar Future Now tour zou vertrekken met Nick Jonas, en het lijkt erop dat ze haar woord zal nakomen.

Een nieuwe song is op het internet verschenen begin deze maand, maar er is nog niet gezegd waarvoor deze song is. Het is niet duidelijk of het voor een nieuw album is of voor een vorig album. De titel zou ‘Too Much Love’ zijn. Luister hier.

“Vanaf dat ik op tour ga, wil ik ervoor zorgen dat ik ook nieuwe songs kan brengen,” zei Demi een tijdje geleden. “Het ideale zou zijn, als ik een single volgende maand kan uitbrengen,” voegde de zangeres eraan toe.

“Ik ben nog steeds onderschat als zangeres,” ging ze verder. “Ik heb nog steeds meer dingen te bewijzen – niet enkel wat ik kan doen met mijn stem. Sommige mensen denken dat ik niet sober kan blijven omdat ik jong ben. Maar dat zijn de dingen die ik aan mezelf wil bewijzen.”

Wat denken jullie? Zijn jullie benieuwd naar nieuwe muziek?

Plaats een reactie