DIT KAN WEL EENS DE HIT VAN HET NAJAAR WORDEN!

Lady Gaga kwam begin september met haar nieuwe single Perfect Illusion op de proppen, stuurt binnen twee weken een volledig nieuw album de wereld in en bracht nu haar nieuwe single ‘Million Reasons’ uit. En die lijkt ons wel duizend redenen te geven waarom dit wel kan uitgroeien tot een hit. 

Meer dan een week geleden liet Gaga weten dat ze haar album wou  promoten op een manier zoals ze al altijd heeft gedaan voordat ze beroemd werd. Ze kondigde aan om een Dive Bar Tour te doen. Met enkele stops in verschillende bars in Amerika tourt ze nu rond voor promotie. En vannacht (5 op 6 oktober) was het zo ver voor La Gaga. Ze bracht samen met haar band drie nieuwe songs van het nieuwe album waaronder de nieuwe single ‘Million Reasons’. Daarbovenop bracht ze nog eens haar comebacksingle Perfect Illusion.

Tijdens het optreden was goed te merken dat Gaga heel gemakkelijk heel wat andere genres ook aankan. Het album zal dan ook wel een reflectie daarvan worden lijkt ons. Naast de twee singles bracht ze ook nog ‘A-YO’ en ‘Sinner’s Prayer’. Twee totaal andere songs, maar ook totaal anders dan haar vorig werk.

De nieuwe single ‘Million Reasons’ is dan de perfecte mengeling van pop en country muziek. Voor heel wat fans is de single zelf de beste ballad die ze van Gaga al te horen krijgen. Maar wij zijn het hier bij UTOP Music er ook allemaal over eens. Dit is één van de BESTE Gaga-singles die we al hoorden.

Wij zijn benieuwd naar de volgende stop volgende week én natuurlijk het album, jullie ook?

OBOJ

Heb je dat ook? Van die momenten waar je zakdoeken vol kan snuiten om dan weer met een grote glimlach voor de spiegel te staan. Awel, dat heb ik ook. Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn sleutels tot geluk. Maar die probeer ik nog elke dag te vinden en te ontdekken. Mijn zoektocht ernaar wil ik graag met jullie delen en misschien werkt het ook wel voor jullie. Verder maakt schrijven en het maken van video's mij enorm gelukkig. Vandaar ook deze blog/vlog. Interieur, muziek en reizen zijn mijn grootste passies. Daarnaast ben ik ook een échte foodie die houdt van de kleine dingen in het leven. Op deze blog neem ik jullie mee op mijn "bumpy road to happiness", volgen jullie mij als journalist en geef ik jullie een inkijk in mijn alledaagse leventje. Wil jij op de hoogte blijven en de nieuwste post zien? Houd dan zeker deze site in het oog. Bedankt om mijn kanaal te bezoeken! Groetjes, Jarne Lanckriet ♡

Plaats een reactie