STAN VAN SAMANG’S ZOETE NIEUWE SINGLE!

Stan Van Samang

Stan Van Samang is al lang geen onbekende meer. Hij werd bekend als acteur maar stond de laatste jaren vooral in de spotlights als uiterst succesvolle zanger. Zijn single “Een Ster” stond maar liefst 44 weken in de top 10 van de Vlaamse Ultratop en werd bekroond met de MIA voor “hit van het jaar” en de Radio 2 Zomerhit. Het album “Liefde Voor Publiek” is met meer dan 100.000 verkochte stuks goed voor 5 maal platina, Stan stond 5 keer in een uitverkochte Lotto Arena en in november staat hij maar liefst drie keer in het Antwerpse Sportpaleis met “Stan Van Samang – In ’t groot”. Nu brengt hij zijn nieuwe “Candy” uit.

OBOJ

Heb je dat ook? Van die momenten waar je zakdoeken vol kan snuiten om dan weer met een grote glimlach voor de spiegel te staan. Awel, dat heb ik ook. Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn sleutels tot geluk. Maar die probeer ik nog elke dag te vinden en te ontdekken. Mijn zoektocht ernaar wil ik graag met jullie delen en misschien werkt het ook wel voor jullie. Verder maakt schrijven en het maken van video's mij enorm gelukkig. Vandaar ook deze blog/vlog. Interieur, muziek en reizen zijn mijn grootste passies. Daarnaast ben ik ook een échte foodie die houdt van de kleine dingen in het leven. Op deze blog neem ik jullie mee op mijn "bumpy road to happiness", volgen jullie mij als journalist en geef ik jullie een inkijk in mijn alledaagse leventje. Wil jij op de hoogte blijven en de nieuwste post zien? Houd dan zeker deze site in het oog. Bedankt om mijn kanaal te bezoeken! Groetjes, Jarne Lanckriet ♡

Plaats een reactie